Kontakt na pořadatele
Všeob. obch. podmínky
Ochrana osobních údajů
Seznam účastníků
Přihlášené pořady
Všeobecné obchodní podmínky
Doplníme.
Storno podmínky a podmínky pro změny
Uvádíme podmínky pro všechny tři způsoby prodeje. Připomínáme, že pro prodej vstupenek pořadatelem platí jiné podmínky, než pro prodej zboží v e-shopu.
1. Nákup vstupenek na místě
Pokud jste si zakoupili vstupenku na místě:
- vstupné se nevrací,
- zakoupená vstupenka se nevyměňuje.
2. Jednoduchý nákup vstupenek bez registrace
Pokud jste si zakoupili vstupenku prostřednictvím Jednoduchého nákupu vstupenek v systému Amber:
- vracíme část vstupného, viz níže Storno poplatky
- zakoupená vstupenka se nevyměňuje.
3. Standardní objednávka účasti s registrací
Objednávku / přihlášku vstupného, služeb a doplňků lze změnit, doplnit či zrušit, v systému Amber v odkazu z menu Změna vstupu a služeb. Výsledkem změny je konečná podoba objednávky/přihlášky, tedy vše vyplněné tak, jak chcete dostat.
Prosím objednávejte vstupné, služby a doplňky najednou. Nicméně předem a včas projednané změny výrazně urychlí a zjednoduší odbavení při prezenci na recepci. Doporučujeme uvést do Nastavení osobních údajů telefonní číslo pro rychlé projednání či ověření změn objednávky/přihlášky.
Změna přihlášky může vést k storno poplatkům a zařazení do „změnové fronty“ při prezenci na recepci festivalu. Přečtěte si proto podmínky a pokyny pozorně.
Zkrácení, prodloužení, změna výběru ubytování i změna spolubydlícího (včetně opravy pouhého překlepu) vyžaduje ruční zpracování, komunikaci s dalšími účastníky a ubytovateli a autorizaci změněné objednávky/přihlášky. Zaklikněte Chci změnu ubytování a do poznámky přihlášky popište, jako změnu chcete, včetně případných náhradních řešení.
Platnost změn
Uzávěrka změn a plateb je 26. 1.
Po uzávěrce doplácejte až na místě! Přeplatky vracíme na recepci na základě záznamu na Obálce účastníka a v Amberu.
Původní výpis objednávky/přihlášky máte v e-mailu nebo v systému Amber v odkazu Vstupné a služby na PGF 20XX. Po změně objednávky/přihlášky tam najdete nový výpis.
Autorizace
- Jakákoliv změna objednávky/přihlášky vyžaduje autorizaci ze strany organizátorů v podobě e-mailu, až potom je platná.
- Automatická autorizace je u změn do 26. 1., které se netýkají ubytování.
- Autorizace recepcí festivalu je nutná u všech změn od 26. 1. a všech změn ubytování (= změna termínu, kategorie ubytování či spolubydlícího).
- Vezměte s sebou na recepci původní i nový autorizovaný výpis objednávky/přihlášky. Nemáte-li, řešte předem na recepce@ffestivaly.cz nebo se řaďte k pracovišti recepce vyřizujícímu změny.
Výška cen, platba
- Výška ceny při doobjednání se řídí datem platby. Pokud doobjednáte po 5. 1., účtuje se cena bez slevy, ale původní ceny se nezvyšují.
- Výška odpočtu za zrušené položky se řídí nákupní cenou položek.
- Přidaný volňásek odpočítává ze vstupného stanovenou hodnotu volňásku, ta odpovídá standardnímu dni, je nižší, než vstupné na sobotu.
- Pokud jste ještě neplatili, zaplatíte novou cenu spočítanou systémem.
- Pokud jste již platili, doplatíte předem nebo na místě, případně dostanete peníze zpět na místě na recepci.
Storno poplatky
Za zrušení objednávky/přihlášky se účtuje storno poplatek:
- do 5. 1. (včetně) je storno poplatek 25% ceny zakoupených vstupenek, služeb a doplňků,
- od 6. 1. do 26. 1. (včetně) je storno poplatek 50% ceny,
- po 26.1. je storno poplatek 100% ceny.
Doporučení
Pokud to lze, je lepší projít prezencí beze změn a až poleví fronty, přijít si vyřídit změnu nebo dokoupit doplňky.
Než zrušit vstupné a služby na poslední chvíli, raději doporučujeme přilákat místo sebe někoho jiného a prostřednictvím recepce předem zařídit příslušné změny.